Новий хетчбек має силует кроссовера, можливо тому його важко віднести до будь якого класу, але відомо що довжина кузова Ioniq 5 складає 4,6 метри. Завдяки технічній особливості розміщення акумуляторної батареї під підлогою, в салоні вона трохи при піднята догори. Новачок побудований на новій платформі розробленої для електромобілів, яка називається E-GMP. Несподівано для свого класу, компактний кросовер Ioniq 5 має колісну базу у 3 метри що трохи більше за Audi A6. Майже всі експерти звернули увагу на стильний екстер'єр Ioniq 5, який виявився реінкарнацією популярного у 70-х роках концепту під назвою Hyundai Pony Coupe. Доречи, дизайн тієї моделі розробляло італійське ательє ItalDesign під керівництвом Джорджетто Джуджаро. Сучасний та виразний дизайн серійного Hyundai Ioniq 5 вдало поєднує габаритні розміри та деталізацію панелей кузова, роблячи автомобіль незвичним та впізнаваним.
Під кузовом Ioniq 5 розмістилися всі передові технології в автомобілебудуванні і на сам перед системи управління функціями та інновації у сфері швидкої зарядки. Акумуляторна батарея в Ioniq 5 має 800 В напруги та дозволяє використовувати зарядні станції потужністю до 220 кВт. Підзарядка батареї з 10% до 80% відбувається всього за 18 хвилин, а зарядити акумуляторні батареї для подолання 100 км можна за 5 хвилин. Ioniq 5 буде випускатися з двома на вибір розмірами акумуляторів, чотирма варіантами електромоторів, заднім або повним приводом. Базовою буде версія потужністю 58 кВт-год, яка має один задній двигун потужністю 168 к.с. Більш просунута версія може містити 72,6 кВт-год енергії та більш потужний двигун потужністю 215 к.с., хоча показник крутного моменту залишається незмінним. Розгін з місця до швидкості у 100 км/год триватиме 7,4 секунди. Повнопривідні модифікації мають дещо кращі характеристики, а флагманський електро кросовер витрачатиме всього 5,2 секунди для прискорення з 0 до 100 км/год. Загальний пробіг нового Hyundai Ioniq 5 на одному заряді складатиме біля 450 км.
З виходом Ioniq 5, компанія Hyundai обіцяє подальший стрибок щодо якості матеріалів в салоні. Інтер'єр кросовера має чудову ергономіку та дозволяє розміститися в середині комфортно та зручно. Цифрова панель приладів та інформаційно розважальна панель вдало поєднані в одну лінію та не відволікають від керування автомобілем. Салон може трансформуватись по всім напрямкам та підлаштовуватись під потреби пасажирів. Крім цього у кросовера дуже місткий багажний відсік об'ємом 530 літрів.
Hyundai Ioniq 5 надійде у продаж вже цього літа за базовою ціною у 40 тисяч євро та стане непоганою альтернативою у своєму класі. Ми в свою чергу з нетерпінням очікуємо на цей автомобіль для проведення повноцінного тесту на дорогах загального значення…